MeLine

behandeling van pigmentvlekken

MeLine is de eerste en enige productlijn waarmee pigmentvlekken in de huid effectief behandeld kunnen worden. De lijn is geschikt voor elk huidtype, pigmentsoort of lichaamsdeel. Voor MeLine is een specifieke selectie van werkzame ingrediënten ontwikkeld die hyperpigmentatie (overmatige pigmentaanmaak) en post-inflammatoire hyperpigmentatie (als reactie op bijvoorbeeld wondjes, acne, eczeem of medicijnen) tegengaat.

5 verschillende MeLine-behandelingen

Caucasian Skin (voor lichtere huidtypen I-IV)

Een peeling die toepasbaar bij zwangerschapsmaskers (melasma), hyperpigmentatie, pigmentvorming door zonschade en post-inflammatoire hyperpigmentatie.
De behandeling met MeLine reguleert op verschillende manieren het proces van pigmentaanmaak. Aan de ene kant wordt het enzym vernietigd dat verantwoordelijk is voor de productie van melanine (pigment) en wordt het pigment in de cellen van de opperhuid afgebouwd. Aan de andere kant wordt de groei van opperhuidcellen en de afstoot van gepigmenteerde cellen versneld.

Ethnic Skin (voor donkere huidtypen IV-VI)

De combinatie van actieve werkstoffen houdt de controle over irritatie en ontstekingen. De behandeling reguleert de celdeling zonder hyperpigmentatie te stimuleren. Dit is uiterst belangrijk bij het behandelen van de donkere huid.

MeLine ID (voor alle huidtypen)

Deze behandeling wordt standaard eenmaal afgewisseld met de Caucasian Skin of de Ethnic Skin.
De combinatie van specifieke ingrediënten zorgt voor sterke antioxidatie en heeft een ontstekingsremmende werking. De pigmentvernietigende werking verstoort de aanmaak van pigment en van reeds bestaande pigmentophopingen.

Spots (voor ouderdomsvlekken)

De actieve ingrediënten dringen door in de huid om duidelijk omlijnde pigmentvlekken, zoals ouderdomsvlekken en zonnevlekken, te behandelen.

Dark Circles (voor pigmentatie rond de ogen)

De behandeling pakt donkere kringen rond de ogen effectief aan. Het bestaat uit een combinatie van exfoliërende actieve ingrediënten met verhelderende eigenschappen.

Pigmentbehandeling bij Huidkliniek Linskens

Of een behandeling met MeLine voor uw pigmentprobleem geschikt is, bepaalt de huidtherapeut in het eerste consult. Andere behandelmogelijkheden zijn bijvoorbeeld microneedling, TCA peelings en pHformula.